۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷

پارلمان مردمی در یک قدمی انحلال؛

مقصران وضعیت بلاتکلیف شورای شهر کرمانشاه چه کسانی هستند؟

مقصران وضعیت بلاتکلیف شورای شهر کرمانشاه چه کسانی هستند؟

کرمانشاه- شورای کرمانشاه در یک قدمی انحلال قرار گرفته و شهروندان کرمانشاهی از هیأت نظارت، استاندار، فرماندار، نهادهای نظارتی و قانونی توقع دارند به این وضعیت آشفته رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست انتخاب هیئت رئیسه یک ساله شورای اسلامی شهر کرمانشاه که قرار بود صبح امروز برگزار شود، به دلیل غیبت ۲ نفر از اعضا رسمیت نیافت.

در این نشست قرار بود ۹ نفر از اعضا تحلیف شده شورای اسلامی شهر حضور داشته باشند که با غیبت ۲ نفر از اعضا این جلسه رسمیت پیدا نکرد.

سیدمیثم موسوی اجاق عضو غایب در نشست امروز درگیر بیماری کرونا شده و حضور وی در جلسه بعدی شورای شهر که قرار است روز پنج‌شنبه هفته جاری ساعت ۸:۳۰ صبح در فرمانداری کرمانشاه برگزار شود، مشخص نیست.

شورای ششم شهر کرمانشاه با یازده منتخب کار خود را باید شروع می‌کرد که با توجه به نامه وزارت کشور به استانداری کرمانشاه و ابطال آرای ۲ عضو اصلی شورای شهر کرمانشاه، اعضای علی‌البدل شورای شهر باید ظرف یک هفته الی یک ماه از ۱۸ مرداد ماه امسال به عنوان عضو جایگزین معرفی می‌شدند که گویا با تصمیم فرماندار کرمانشاه این معارفه به روزهای پایانی مهلت یک ماهه موکول شده است.

در این زمینه قطعاً نهادهای نظارتی و اجرایی باید ورود کنند و شهر را از بلاتکلیفی درآورند و هر گونه تعلل و سهل‌انگاری در این زمینه به منافع عمومی لطمه می‌زند و البته غیبت‌های عجیب و غریب برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه نیز در جای خود باید بررسی شود.

شهروندان کرمانشاهی از هیأت نظارت، استاندار، فرماندار، نهادهای نظارتی و قانونی توقع دارند به این وضعیت آشفته رسیدگی کنند، چراکه مردم از مسئولان توقع دارند در راستای حفظ منافعشان با احدی تعارف نکنند و هیچ مماشاتی صورت نگیرد.

خبرگزاری مهر بنا بر مستنداتی که در اختیار دارد، به‌زودی تمام مقصران این وضعیت بلاتکلیف را به افکار عمومی معرفی می‌کند.

کد خبر 5287952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کرمانشاهی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      0 0
      مساما چنین شورای حتی درصورت تشکیل جلسات ان بازهم توانایی خدمت به مردم ندارد چون اختلاف اعقاید اعصای شورا امری طبیعی است اما احترام و به قانون و بخصوص احترام به حقوق و مطالبات بحق موکلان و شهروندان کاملا بر همه اعصا شورا واجب و الزامی است